آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام بگردم

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

  آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام بگردم

Download New Music Soheil Mehrzadegan – Begardam

+ تکمیل آرشیو جعبه موزیک 2022

سهیل مهرزادگان بگردم


 

جعبه موزیک


فرشته ی قلب من تو اصلا منو نگیری دست کم پس یکم
با من راه بیا بشو مرهم درد من بابا این زندگیه نه جنگ تن به تن
یه حس فوق العاده زیر بارون ما پیاده  واسه عاشق شدن خدا میدونه راه زیاده
من خیلی دوست دارم میدونی که حد نداره تو همونی هستی که میتونه منو از حال بد دراره
بگردم دور سر تو  من که نمیخوام بدتو  قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو
بگردم دور سر تو  من که نمیخوام بدتو  قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو


دل و دلدار‌ من همدم و یار من نپرس چیه حال من که گرفتارتم
دلبری میکنی واسه دلم جز تو من حرفامو به کی بگم غم و غمخوار من
بگردم دور سر تو  من که نمیخوام بدتو  قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو
بگردم دور سر تو  من که نمیخوام بدتو  قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو

دانلود با کیفیت 320 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: